Tuesday, March 1, 2011

aku rindu kat ko kawan :(

kawan , bila aku duduk sorg2 . . aku ta tahu knp tibe2 je ko dtg dlm fikirn aku . . ko ingt ta mlm last kita jumpe hari tue . . ko gedik giler lah . . suka ikut cara aku . . ko cm sengal je . . lpas tue , ko suka buat muka comel ko tue . . bila aku ckp ko comel , ko touching . . HAHA poyo nye ko nie . . mlm tue happy sgt . . aku dpt tgk ko syum , ktawa n sedeh dpn aku . . ta sgke plak itu hari terakhir persahabatn kita . . mungkin kau ta pergi selamanya dri dunia nie , tapi ko da g slamanya dri hidop aku . . sumpah doe , aku rindu giler kat ko . . walau ko da g dari aku , tp aku masih bersyukur sbb aku smpat jadi shabat ko saat ko perlukan aku malm tue . . time ko tgh sedeh tue , ak na ngis dgn ko , tp ko mara aku . .  ak tahan je . . hari nie aku da faham , sebuah kenangan tue sgt penting sbb itu yang menggantikan segalanya . . dalam diam pun aku bole tersenyum . . semuanya sbb KENANGAN . . kenangan tue mengajar aku erti segalanya . . lpas nie aku kena berhati2 . . semoga sahabatku tidak pergi dari aku kerana hanya seorang perempuan . . . hmmmm aku faham dye awek ko . . tp kalau dia baik . . kenapa dari sebelum aku knl ko lg dye mmg da ta na lgsung layan ko . . bila dye tahu aku kawan ngn ko , aku yg ditudh rosakkan hubungn korang . . ntah ape semua nie kn . . ta faham aku . . tp aku mals na ckp byk2 . . aku cuba lupakan ko tp ta dpt lupakn kenangn dgn ko KAWAN :'(

No comments:

Post a Comment