Thursday, March 10, 2011


terima kasih cinta . . 
terima kasih tuhan . . 
kerana hadirkan insan ini dalam hidupku . . 
seorang insan  yang sangat memahami . . 
aku tidak cantik , tidak kaya , tapi . . . . . 
aku bersyukur kerana dia terima apa adanya aku . .
sifat penyayangnya membuat aku rasa hidupku telampau bahagia . .
aku da semakin jao dari lelaki-lelaki yang panas baran . . 
bersama dia aku rasa dihargai . . 
dia sentiasa ceria bila ada bersama aku . . 
senyuman dia , lawak dia . . sentiasa hiburkan aku . . 
tapi kadang-kadang bila mood aku ta okey , 
slalu je aku buat dia sedeh n mara . . 
kadang-kadang juga aku saja buat macam tue . . 
tapi dia sentiasa sabar dengan aku . . sentiasa buat aku happy . .
macam mana na hilang sayang aku pada dia kalau dia sentiasa macam tue . .
ta pernah aku ingin untuk kehilangan dia . . 
hanya dia satu-satunya kekasih aku  . . .
chi muncet aku . .

only you Ahmad Zulhilmi Bin Ibrahim

No comments:

Post a Comment