Saturday, April 23, 2011

aku !



di sebalik wajah perempuan . . 
di sebalik hati sutera . . 
di sebalik nama Ilani . .
ada DENDAM yg belum terpadam . .
selembut mana pun hati perempuan , pasti ada kerasnya juga . .
aku mengaku dendam tue wujud dari seorang lelaki . .
pesanan kepada lelaki . .
~ jangan pernah fikir korang lelaki , kuat ,tenaga banyak , korang boleh hidup dengan Panas Baran + SIAL korang tue . . 
korang jangan fikir dendam tue hanya perkataan . . 
kalau hati ta pernah maaf kan , kau memang di anggap paling ****** skali . . 
ada aku kesah kau siapa . . abang , adik , ayah , pakwe ?? HAHA
aku ta pernah peduli semua tue . . 
sumpah aku benci lelaki yang panas baran . . 
api dendam aku ta kan terpadam dengan lelaki macam nie . . 
aku boleh senyum depan mereka . . 
sebalik senyuman tue , tersulam kebencian . . 
!!!!
aku benci kau !
sumpah !

No comments:

Post a Comment