Friday, July 8, 2011

menyampah la shial !!! malas mention nama kau!

menyampah dengan kau la pompuan .. kau jgn nak menggedik terlebih sgt dengan pakwe aku boleh ta .. aku pun gedik jgk , tp ta de la mcm kau tue , da tahu aku ade kat situ pun lg kau na gedik2 .. gedik ngn pakwe kau je cukp lah . . ta cukup satu ke .. kalau rasa ta cukup , tue kau punya pasal lah , tp ngn lelaki lain bole ! pi mampus jgk sama kau na tegur aku atau ta , sikit pun aku ta heran . . tgk muka kau pun aku menyampah . .Nasib baik ta bilik dgn kau la . . berbulu la weyh !

*aku tau pakwe aku ta sedar ape jd td . .aku perasan jgk kau jrg da tegur ngn aku sbb aku ta pndg muka kau .. menyampah na tgk kau .. sbb muka kau byk tanda tanya yg wat aku tertanya2 kat hati kau sebanarnya ade ape doe !kau nie lemah lembut sgt ke mcm status2 yg kau post . . berbalik ke citer sbnr , mntg2 aku da wat ngeng ngn kau , kau pun cm shial la perangai . . td sje aku tgk kau , lepas tue kau wat muka haram kau tue , then dtg kat pakwe aku letak tgn atas bahu dia . .FUCK la weyh ! kau buat mcm tue sbb kau nmpk aku pndg kau kn . . mmg berapi la aku td . .menangis sbb perangai setan kau tue . .

* da byk kali aku sbr . . aku tgk telatah babi kau tue . . kalau aku jenis ta sabar n ta tahu malu , da lame weyh aku maki2 kau . . kau ta payah menggedik na bergurau dgn pakwe aku lah .. kau ta gedik lgsung pun ta pe.. aku ta na pun tgk . . kau mmg ta de perasaan n ta tahu rasa bersalah pun . . aku ada dkt ngn pakwe aku pun kau bole lg na main tolak2 la , sntuh2 la ..  ape lancau lah kau pompuan !

* pakwe aku nie pun satu , melayan sgt perempuan tue  .. ta faham ke aku da bgtahu dulu niat perempuan tue na BALAS DENDAM . . ! *awak,kalau dia ta dpt balas kat F , mgkn dia akan bls kat sy sbb sy kawan F . . lepas saya tahu niat dia na balas dndam smpai kita suma masuk kat sni , sy da cukup berhati2 dgn dia . cuba jge hubungan kita baik2  . . sy ta suh pun awk ta bertegur  ngn dia , cuma jgn na bergurau sgt dpn sy bole ta . . sakit hati sy bila tgk mcm tue tahu ta , , puas sy cuba na jage hubungan kita , tp kalau awak sndiri buat skit hati sy , sy mmg da ta mmpu buat ape2 . . sy ta mnta pun awk layan sy 24 jam kat kitchn tue coz tue time keja kita , tp depan saya ta pyh la na gurau2 sgt ngn dia . . ingat saya nie ta de perasaan ke . . mmg la sy diam , tp hati sy sakit sgt awk .. sy tahu awk tahu spe perempuan tue . .

* awk dulu kononnya marah bila si zaid tu kacau2 sy , at least dia ta seteruk perempuan tue oke ! sy pun ta pernh la na melayan sgt pun . . selagi bole na jage perasaan awk . .tp awk , ta pernh skit pun tahu mcm ne perasaan cemburu sy . . ta kn sume sy na bgtahu .. ke na sy senaraikan dalam kertas bila waktu sy cemburu pastu lekat kat dahi awk .. nak ??????? hmmm buat la ape awk suka lepas nie syg , yg penting jgn da buat sy menangis lagi . . TQ . .

No comments:

Post a Comment