Thursday, November 17, 2011

kepada semua kawan-kawan saya

salam korang , if korang kawan-kawan aku ada terbaca apa yang aku post kan nie ,tak kira lah kawan sekolah rendh ke , menengah ke, kolej ke . . 
aku mintak maaf awal-2 . . 
aku cuma nak korang tahu , walau sebesar mana pun kebaikan yang korang bagi pada aku , yang korang buat kat aku , aku ucapkan terima kasih banyak-2 . tp satu benda aku nak korang tahu , aku tak kan pernah percayakan korang . . 
oleh kerana satu sikap kawan yg dulu aku percaya , tp akhirnya sikap dia tak macam yg aku sangka , so buat aku lebih berhati-2 sekarg . . aku tak pernah percaya kata-2 kawan aku . . aku tak pernah pun nak dalami sama-2 apa yg kawan aku rasakan . . sbb setiap manusia ada perasaan masing2 . . kalau dgn mulut dia , dia boleh ckp mcm2 , tp hati dia . . aku tak tahu . ikhlas ke dia . . betul ke niat baik dia . . semua tu aku fikir . .  semua nie sbb pernah ada sorg kawan aku yg suka bercerita buruk pasal kawan dia sndiri , sdgkan bila dgn kawan dia tue , dye melayan je semua cerita ,semua mslh , then belakang , kutuk2 . . so aku tak nak la kalau benda cam ni jadi kat aku . dan aku takot nak berkongsi rahsia atau mslh ngn korg . . 
kawan macam nie serius tak rapat or kongsi masalah pun tak pe . . daripada cerita kecik jadi besar . daripada happy jd sakit hati , so baik aku berkawan biasa-2 je . . 
susah sangat nak cari kawan yg boleh bersama kita dgn betul2 ikhlas . . 
yang ade cuma tahu cakap belakang je , yang ada cuma tahu nak rampas kebahagian kita je , semuanya tak menyenangkan . tp aku bersyukur pada kwan-2 yg baik dgn aku . . cuma korang yang perangai tak berapa nak baik , sorry to say lah , aku benci org perangai cam korang nie . muka cantik perangai cam *e**s*t . . 

No comments:

Post a Comment