Tuesday, November 22, 2011

rindu . . nak nangis la . .

ASSALAMUALAIKUM !!
bercerita sikit tentang RINDU nie , lanie sgt SURE lah kan lanie akan rindukan DEAR lepas nie . . 
ALHAMDULILLAH , presentation da habis . . 
akan sambung study semula bulan 3/2012 . . 
lepas nie cuma na keja je , insyaallah . . 
dan da tentu-tentu sgt akan jarang jumpe DEAR . . 
lanie harap sgt kitaorang ta stop contact antara kiteorang . . huuuu :(
bila da rasa macam nie , jauhnya rasa NILAI dgn SUBANG . .
mcm MALAYSIA dgn INDONESIA pulak :P

oklah , na berPESAN pada DEAR 
>> saya harap awak ta lupa na hubungi saya selalu
>> saya na awak tahu saya ta pernah berhenti rindukan awak
>> maaf kalau saya jadi kerja , saya jarang msg awak
>> haaaa ! ONE MORE THING , thanks GAMBAR yg awak bagi saya tadi ^^

No comments:

Post a Comment