Thursday, November 3, 2011

ya Allah , mengapa semakin kuat cinta aku pada dia ,
makin kuat juga dugaan engkau pada aku . 
apakah tanda semua ini ya Allah . 
sungguh ta semua dugaan Engkau aku dapat terima .
kadang-2 aku sendiri ta pernah pasti adakah aku sanggup untuk lalui .
ya Allah , dekatkanlah hati aku pada dia . 
sesungguhnya sebaik-2 ketetapan adalah ketetapan dari-Mu . . 
bukakanlah pintu hati kedua ibubapa kami untuk merestui cinta kami ,
kerana aku tahu Engkau meredakan segalanya jika ibubapa kami meredakannya :)

ya Allah , aku tahu kau tahu bagaimana dalamnya cinta aku pada dia(ahmad zulhilmi ibrahim),
terima kasih atas kurniaan insan sebaik dia untuk aku .
walau aku tahu diri aku ta layak untuk insan sebaik dia .
aku bersyukur kerana dia bersama aku sekarang , bukan orang lain walau mungkin ramai lagi orang lain yang baik dan sesuai untuknya .
tetapi kau beri dia untuk diri aku , hati aku dan kerana itu aku akan sedaya upaya jaga hubungan nie , jaga amanah yang kau berikan . aku tak kan pernah cuba untuk tinggalkan dia sendirian dengan kejam , tanpa perasaan kerana aku juga tahu aku ta sanggup untuk kehilangan dia . apapun yang terjadi pd hubungan kami , aku harap Engkau permudahkan segalanya . 

Amin :)

No comments:

Post a Comment