Saturday, December 10, 2011


awak , jujur saya kata saya ta tahu sedalam mana sayang awak pada saya . . mungkin berkurangan , mungkin berlebihan , saya pun ta tahu . . 
sbb saya tahu saya banyak buat salah kat awak . . saya masih belum jadi yang terbaik tp saya akan cuba . .
saya ada awak je . . Tuhan berikan awak untuk isi ruang kat hati saya , sbb tu sebolehnya saya biarkan awak selamanya yang saya cinta . . 
awak , kadang-2 saya dapat rasa awak na ta nak layan saya . . 
sbb tu jugak saya kadang2 buat perangai , ta na msg la , ape la . . sbb saya malas na ggu awak . . 
saya rasa cam saya ni menyusahkan hari-2 awak . . ganggu hidup awak . . 
lepas tu saya sendiri yg sedih . .
so kadang2 saya ambik keputusan , biarlah saya ta msg awk , padahal time tu hati saya memberontak na sgt  msg dgn awk . . 
awak , kadang2 saya sedih n menangis sendiri , bila saya na msg ngn awak , awk layan saya na ta na je , bila saya geram , saya kata ta payah la msg saya , awk pun ta msg la sy . . padahal saya na uji je sejauh mana awak faham perasaan saya yg sentiasa beriya2 na dekat dgn awk selalu . . tapi awk ta pernah faham . .
jadi sekarang , biarlah saya sendiri , saya msg ke tak ke kat awk . . awk ta payah la tggu dan berharap sgt , sbb saya ta na awk jadi cam saya yg sentiasa berharap na bersama awk selalu 
sampai menangis2 tahan rase sakit kat hati . . 
na dilepas , ta tahu pd sape . . sy tahu awk ta kan pernah sedih pasal sy mcm sy sedih sbb awk , mungkin ke selama nie saya bertepuk sebelah tangan je mengharap awk syg saya mcm saya sygkan awk :'(

jauh mana jarak kita , kalau ade jodoh pasti dekat jua . . SALAM :'(

1 comment:

  1. samalah keadaan kita..
    but please..smile always k =)

    ReplyDelete