Tuesday, May 22, 2012

aku KUAT !!

alhamdulillah , aku rasa diri aku semakin kuat sekarang . . 
walau sakit macam mana pun hati nie , aku tetap bertahan untuk tidak titiskan air mata aku . .
tetapi kdg2 , menitis juga dalam tak sedar . . sakitnya tahan menangis , Tuhan sj yang tahu . .
tetapi sebolehnya aku cuba untuk tak menangis . kalau dulu aku sakit hati , sedih , kecewa . . aku sering menangis sampai bgkak mata-mata . .
tp sekrg , aku akan kawal semua tu . .
demi sayang ni , aku abaikan segala sakitkan hati aku . .
aku perempuan , rasanya tak kuat menahan diri dari rasa sakit kat hati , rasa kecewa . . sakit sangat na tahan semua tu . .
dah memang sifat perempuan ,menangis je yg dapat melegakan , tapi belum tentu menyembuhkan luka kat hati . . 
tapi sekarang ,aku biar je hati yang sakit reda sendiri . . airmata aku tahan . . 
aku kena abaikan semua sakitkan hati ,kalau aku terlalu ikutkan perasaan , mungkin lebih teruk jadinya . . 
bila aku rasa dia ta peduli aku , abaikan aku , aku rasa cam aku ni ta penting . . tekanan aku masa tu . . 
fikirkan siapa aku kat hati dia . . na menangis saat fikrkan benda tu , tapi cepat2 aku lupakan . . 
sebab aku tak na menitiskan airmata . . 
aku memang LEMAH , tapi aku jadi kuat sebab CINTA ni !!!

No comments:

Post a Comment