Sunday, April 3, 2011

❤ kerana mencintaimu ❤

SAYANG , kerana mencintaimu , ku belajar erti rindu . . 
kerana mencintaimu , ku belajar menghargai . . 
kerana mencintaimu , ku belajar menyayangi . . 
kerana mencintaimu jugalah ku rela disakiti . . 

SAYANG sesungguhnya mencintaimu itu adalah bahagia untukku . . 
biarpun aku tahu , kau tidak sedar akan perasaan itu . . 
biarpun aku tahu cintamu hanya palsu . . 
tapi aku rela terus menyayangimu . . 
kerana ku rasa kau tercipta untukku . . 

SAYANG , tapi itu hari lepas . . 
Tuhan membuka hatiku agar berhenti mendekatimu . . 
mungkin kerana aku tidak layak untukmu ,
mungkin juga ku bukan yang terbaik untukmu . . 
kini aku reda , aku pasrah . . 
aku pergi dengan seribu harapan . . 
dengan seribu doa . . 
bahagia lah dikau dengannya . . 
sudah tertulis kita tidak mungkin bersama . . 
anggap sahaja kita tiada jodoh . . . 
aku disini akan terus mencintaimu . . 
walau dalam diam  . . 
aku rela . . kerana aku mencintaimu :)

No comments:

Post a Comment