Friday, April 1, 2011

tanpa kau tiadalah ibuku , dan tanpa ibuku , tiadalah aku . .


Ya Allah , seseungguhnya Engkau telah menetapkan yang terbaik untuk hamba-hambaMu . . dan dengan ketetapanMu jugalah telah tiba dia mendapat penyakit yg biasa orang tua kena . . dia menjadi pelupa, dia menjadi seperti budak2 . . 
Tuhanku , lindungilah dia Ya Allah . . 

CERITA : dalam pukul 8.45 malam td, lanie pegi tgk opah kat rumah dia . . lanie rasa berdebar-debar na naik tgk dia kat atas . . lanie dapat rasa lanie akan menangis . . tp lanie kuatkan jugak hati lanie . . lanie nak jgk tgk dia . . lanie naik atas , lanie salam dia . . lanie duduk sebelah dia , lanie ta tahu na berborak ape . . lepas tue da ada ckp ngn dia sikit2, dye tanya lanie , 'aisyah mane ? ' . . lanie ckp adeq ade je nie . . lanie sgt terkejut . . dia da ta ingt lanie !!! . pas tue dye ckp lg , aisyah mana, nak suruh dia ambik nasi , n ape nth lagi .. ta jels, sbb suara dye sgt slow . . :'(
lepas tue makcik tanya , mama da tukar Pampers ke , dye kata belom lg , nty la kejap lg baru tukar , sedangkan dia ta pkai pn Pampers . . hmmmmm . . sedeh tgk dye . . :'(

tuhanku, secepat itu perubahan dia, baru dua mgu lepas sblm aku blek shh alam , dye ok lg . . tp hari nie , dpn mata aku , dye berubah . .  percakapan dye , suara dia, dia ta macam Opah aku yg dulu . . dia da berubah , tp aku tahu , bukan dia sengaja jadi macam tue . . kau yg tetapkan hari tuanya mcm tue . . dgn izinmu tuhan , aku akan cuba menjaga dia if aku ada di Subang . .aku janji . . :'(

No comments:

Post a Comment