Saturday, July 16, 2011

bosan dan ta ade makna . .

hari demi hari bila on9 rasa macam da bosan . . 
notification yg aku rasakan agak sunyi sekali . .
group CINTA kami yg dulu sentiasa di postkan pun da makin sunyi . . 
blog dia yg dulunya aku setia membaca pun kini da ta dicoret . .
apa makna semua nie ???
hmmm . . . dulu apa je yg aku post kat group kesayangan aku tue , dia akan balas . .now just like je . . ade ape dgn like dye tue . . TA ADE MAKNE OKE ! dulu wall yg aku post kat profile dia, di balas dgn ayat2 yg seronok , yg buat aku tersenyum bila baca . . now na like susah , komen pun susa . . 
SUNYI sgt kottt . . 
sekarangbila on9 . . da ta ade da hati aku untuk post apa2 kat group CINTA kami tue n wall dye . . kalau la dia tahu betapa bermaknanya bg aku kalau dye balas post yg aku hantar . . 
tp dye ta pernah pun tahu . . 
kadang2 terasa macam menyesal sgt post kat dye tentang segala perasaan nie , sbb dye hanya akan like je . .
mcm ta bg respond pape . .
sgt2 tertutup rasa hati untuk luahkan mcam2 kat dia , OKE , mmg aku da ta akn post pape lg . . segalanya akn aku coretkan kat sini . . cukup hanya di BLOG kesayangan aku nie . .


No comments:

Post a Comment