Friday, July 15, 2011

semalam yg ta disangka

15 julai yg ta disangka . . akhirnya dapat jugak lanie balik snyp2 tanpa bgtahu mak . . sebulan ta balik . . rindu sgt2 kat family n putih . . em firstly rasa berdebar2 jugak na dekat smpai kat rumah , takot mak marah sbb balik ta bgtahu . . tp lastly mak ta marah pun . . hpynye Amy hantar smpai rumah . . dia dpt lepak kejap . . hehee . . time tue kepala hotak nie da ta byk berfikir tentang apa yang selalu difikir melainkan berfikir adaka ayah marah berkawan dgn Amy . . tue je yg tertanya2 saat tue . . then bila Amy da masuk rumah , yes terasa macam dunia nie aku yg punya . . Ayah ta marah aku . . aku tahu macam ne pilihan ayah . . ayah suka yg :.

*hormat org tua .
*kalau dtg , mesti masuk uma n jumpa org tua dulu .
*salam n ta buat kepala hangin sendiri . . 
*baik hati .

yes !!!! mcm ne aku tahu suma nie . . aku putus dgn F dulu pun atas sbb2 dia tade ciri2 di atas . . 
hmm kalau hati mak , boleh lg dibodek . . tp ayah sgt susa . . 
kalau ayah ta suka lelaki pilihan aku , maknanya sia2 je kalau aku couple dgn lelaki tue . .
bg aku , restu mak n ayah sgt penting . .
aku pun da besar . . 
tak kan couple putus couple putus mcm budak2 je . . >.<


No comments:

Post a Comment