Friday, March 30, 2012

aku rindu dia Ya Allah T_T

YA ALLAH , sesungguhnya hati ini sedang menahan rindu pada dia , terlalu sakit Ya allah .
kau kuatkanlah aku menerima semua dugaan-Mu dalam hubungan ini . 
sesungguhnya aku tahu dugaan ini ada hikmah yang baik .
aku yakin dengan-Mu Ya Allah .
andai dia dapat aku miliki , akan aku jaga dia sebaik mungkin hanya kerana-Mu Ya Allah .
terima kasih atas anugerah yang indah itu . dia milik aku kah Ya Allah ?
ingin sekali aku beraada tepat dihati dia , ingin sekali aku hidup kekal bersama dia .
maafkan andainya diri ini belum dapat gembirakan dia , tetapkanlah hatiku teguh pada Kau dan dia . . T_T
cinta aku pada dia sehingga kini masih sama seperti mula2 Kau kenalkan dia dengan aku . .
walau dugaan byk menimpa , aku akan tetapkan hati aku untuk dia , selamanya Ya Allah . . . . . . .
amin Ya rabbal alamin <3

awak ingat lagi tak (---><3) yang awak bg kat saya ?
saya akan simpan dan jaga baik2 panahan hati awak tu . biar sakit , biar luka , cinta saya selamanya untuk awak . . Ahmad Zulhilmi Ibrahim .

No comments:

Post a Comment