Friday, March 30, 2012

janji saya pada awak

walau SEHEBAT dan SEBESAR mana pun DUGAAN dan RINTANGAN yang Tuhan beri dalam hubungan kita , saya akan tetap pertahankan hubungan ni , sampai akhir hayat saya ! saya janji kat awak !
saya dah tak ada sesiapa lagi lelaki yang Tuhan hadiahkan untuk saya selain awak . cinta saya milik awak sepenuhnya ! milik AHMAD ZULHILMI IBRAHIM seorang shj ! saya tak tahu knp cinta dan sayang saya semakin kuat pada awak selepas ceramah dgn ustaz Don baru-baru ni . seolah2 ade sesuatu yang buatkan saya semakin mahu untuk teruskan cinta ni dan jaga hubungan dan tingkah laku antara kita . saya tahu cemburu saya terlampau kuat sehinggakan boleh membuat antara kita gaduh . maafkan saya juga sebab saat ni saya blm mahu cntct dengan awak , tak tahu mcm mana nak mulakan . tp kalau awak tahu , saya tengah menahan rindu kat awak skrg ni sayang !! 

No comments:

Post a Comment