Thursday, March 22, 2012

kenapa aku macam nie ??

dalam diam , aku terfikir .
kenapa aku jadi macam nie ?
knp aku rasa tak suka dan benci sangat bila ada lelaki yang nak dekat dengan aku . setiap kali ada lelaki tak kira  kawan lama ke baru ke , terus fikiran aku fikirkan Amy . . kenapa ??
aku rasa nak lari je dari semua lelaki , aku rasa nak Amy je dekat dengan aku selalu . . 
sebenarnya baru tadi terima pggilan dari kawan sushi king , lelaki . aku ta jwb tp aku msg tye dia siapa n suruh dia msg aku je , jgn call . aku memang terasa malas sgt nak jawab call lebih2 lagi aku tahu dia kawan lelaki . 
serius terasa pelik knp jadi mcm nie sdgkan dlu ta pernah kesah pun kwn dengan lelaki ke perempuan ke , tp skrg terasa diri mcm lain sgt . 
aku boleh je na kwn , tp mcm ta sng je hati ni .
rasa cm na jauh jauh dan jauh lg . 
andai ini yg terbaik aku lakukan , aku akan terus macam ni . 
maafkan aku kengkawan lelaki smua kalau aku dah semakin jauh dari korg . maaf sangat-2 . . 
aku sendiri ta fhm knp . 
--'

No comments:

Post a Comment