Saturday, July 14, 2012

puisi buat yang Tersayang

pengalaman dulu membuatkan aku takut , takut dan terus takut untuk kehilangan mu !
dalam tak sedar airmata ni menitis lagi . . 
atas kesalahan sendiri , aku tak dapat salahkan sesiapa . .
semoga semuanya pulih seperti sediakala . . 
alangkah indahnya kenangan dulu . . 
membuat aku rindu dan terus merindu . . 
sedangkan semua itu sudah pun berlalu . . 
sayang , siapa pun aku pada kau . . 
atau kau pada ku , kau tetap aku titipkan menjadi cinta terakhirku . . 
kerana hati ini , cinta ini sepenuhnya milikmu . . 
sesungguhnya tiada penggantimu dalam hati ini . . 
meskipun sepenuh hati kau bencikan aku . . 
hati ini tetap mencintaimu . . seperti saat pertama bersamamu . . 
percayalah aku ada alasan kukuh , kenapa semua ni jadi begini . . 
tapi biarkan aku simpan dalam hati , segalanya Tuhan yang tahu . . 
Aku Sangat Mencintaimu 

No comments:

Post a Comment