Friday, November 9, 2012

Bismillah . lama betul tak update blog . tak menaip panjang2 .tak luahkan perasaan . rindu pulak nak luahkan kat blog . sebab dah lama tak macam ni . hari ni rasa nak luahkan sesuatu . terasa aku nak ubah segalanya dalam hubungan kita orang . betul2 dah malas nak cemburu lebih2 . insyaallah aku yakin dia setia dan dah buat yang terbaik untuk aku . untuk beberapa ketika ni , alhamdulillah aku dapat kawal semuanya . terima kasih ya Allah . terima kasih kerana kau kawal setiap perasaan aku . tenang sangat aku rasa . kalau datang cemburu , marah aku ambik masa skit nak ok tapi alhamdulillah semuanya tak lama . aku suka apa yang aku dah buat sekrang . aku akan kekalkan sampai bila2 . bukannya aku tak nak cemburu aku bermaksud aku tak nak sayangdia dah , tp semuanya untuk bhagia kan dia . selagi boleh kawal dan pendam , aku akan lakukan . dah hampir 2 tahun 2 bulan , sebab tu aku nak jaga hubungan ni baik2 taw . tata ^^

No comments:

Post a Comment